Thursday 9 October 2014

'baju adik' Paling Best Zaman Teknologi


Beginilah keadaan lemak kita, kaum hawa. Kita tak sedar pun ada lemak dibelakang duk bersepah kat belakang badan. Maklumlah lepas sarung 'baju adik' terus sarung baju. 

Yang kita dapat tahu bila kita dah pakai baju kemudiannya nampak like lipatan pada baju. Mula lah terasa banyak lemak di bahagian belakang.

Mesti nak tahukan...mana  datangnya lemak tu? Sebenarnya lemak tu adalah berasal dari dada yang tidak mendapat sokongan sepenuhnya.. That why dia lari.. Jenuh nak kejar... Bagi tak nampak kenalah pakai baju besar.

But seen kita dah pakai bra yang ada besi sekalipun.. Still masih ada di bahagian belakang tu kerana lemak-lemak di kiri dan kanan masih boleh  bergerak ke arah yang lain. Dan bersifat kenyal di bahagian tertentu... Sebab itu drumstick and wing sangat sedap..  Sebab no fatty at there. :))(Ngarut apa pasal ayam plak ni)

But sarung je 'baju adik' premium beautiful ni semua lemak tu akan beralih masuk ke rumah masing-masing. Bukan senang woo nak buang lemak ooo... Sakit and makan belanja jugak tu... Dengan bra premium beautiful ni, sakit pun tak.. Kos pun tak juga mahal. Melabur sekali seumur hidup jerr... Nak- nak pula memang 'baju adik' harus dan wajib di pakai oleh kaum hawa. 2 in 1 terus!! 

Apa 2 in 1 ni???? 
First, 'baju adik' ni memang baju wajib bagi kaum hawa... Kang kalau tak pakai kang lain pula jadinya.
Second, of course lemak tu back to normal.. Cantik je belakang.. Plain je... Sarung baju t-shirt pun dah tak nampak lelemak tepi tu.
Third, dapat pula menyokong dada sepenuhnya. Say 'good bye to kendurrr..'
Forth, menggalakkan pertumbuhan dada.. Haaa.. Mantap gitu... Jalan pun senang hati je. 
Fifth, mencegah pertumbuhan kanser payudara. Semua orang akan takut if ada penyakit ni... Kalau tanda-tanda penyakit pun dah gerun.. Ibarat oohh my life will be end!!
Last, menggalakkan pengeluaran susu buat kaun ibu. Maaf ye gadis... Don't worry milk will not produce until u done maried. So jangan pula takut...

Jadi... apa tunggu lagi. Jom dapatkan 'baju adik' premium beautiful ni.. Ingat 2in1... Nak lemak balik ke tempat asal tanpa rasa sakit dan kos yang murah. Siap ada warranty lagi tauuu... Beli yang mahal-mahal nun diluar  pun still dah pakai tak boleh repair or return back after dah rosak. 

Harga istimewa buat warga negeri Perak especially Ipoh to Lumut.


Dya 0175399464

No comments:

Post a Comment