Sunday 8 June 2014

Apa Fungsi Premium Beautiful?

Premium Beautiful???

Premium Beautiful merupakan korset pembentukan kontur badan.
Premium Beautiful merupakan pakaian dalam eksklusif yang menolong  reshape dan contouring tubuh kita.
Premium Beautiful mempunyai 3 keping iaitu 
Long Girdle (seluar)
Waist Nipper (bengkung)
Long Bra (bra)


FUNGSI PREMIUM BEAUTIFUL
1. Membantu MENGALIH LEMAK ke bahagian yang tepat serta membaiki bahagian yang kendur ke bentuk asal. If kita perhatikan betul-betul, ada orang yang komen yang bukitnya kecil dan leper. Then membuatkan seseorang itu hilang keyakinan diri. Memang kita tahu yang kita bukan nak display pada orang ramai tapi as women itu asset paling berharga. Mungkin ada orang fikir ada penyakit ke???
So Premium Beautiful ni boleh membantu menarik lemak-lemak yang selama ni telah berhijrah ke bahagian belakang badan dan dipindahkan semula ke bahagian hadapan. So memang Premium Beautiful ni memang experts bab pindah-pindah rumah lemah ni. Bukan bahagian ini saja, malah serata bahagian. 

2. Premium Beautiful membantu MELANCARKAN PEREDARAN DARAH kita ke tahap yang sepatutnya. Bila peredaran darah lancar dalam tubuh badan kita, secara automatiknya oksigen akan sampai ke setiap penjuru tubuh badan sekaligus MELAMBATKAN PROSES PENUAAN. 

3.Kewujudan Far Infra-red Ray yang telah disulami di dalam benang Premium Beautiful bertindak mengaktifkan sel-sel lemak melakukan proses pembakaran. Jadi jika kita selalu bersenam lebih banyak dan cepatlah proses pembakaran lemak berlaku.

4.Pemakaian Premium Beautiful dapat mencegah perubahan bentuk badan. So dinasihatkan agar pemakain memakai korset ni selama 8 jam sehari (pemakaian yang minimum). In sya Allah selama tempoh tersebut badan dapat seperti apa yang diidamkan dengan konsistan memakai setiap hari.

Jadinya..pemakai yang sudah menyarung Premium Beautiful digalakkan mengambil air seperti yang disarankan lebih afdal.
Ianya dapat membantu proses detoks dan melakukan aktiviti ringan seperti naik tangga, turun tangga, berjalan dan senaman ringan.

Dengan izin ALLAH dan disiplin memakai serta pemakaian yang betul dapat membantu pembentukan bentuk badan serta menegangkan bahagian yang kendur. 
Tanpa perlu surgery, pain, pills dan berhabis duit beribu-ribu.
Semua hanya dengan  Premium Beautiful sahaja.

Kenapa mesti bayar lebih jika dah ada PREMIUM BEAUTIFUL?????


dya mardhiah<0175399464>



No comments:

Post a Comment