Monday 30 June 2014

Testimoni Premium Beautiful-Penjagaan Tulang Belakang

Salam semua...
Alhamdulillah masih mampu meneruskan ibadah puasa pada hari kedua. Bersahur seperti biasa la kan...juadah berbuka lebih banyak dari jiadah bersahur...bersahur ala kadar saja..
Back to our topic, Dya nak cerita about kebaikan Premium Beautiful dalam menyokong tulang belakang kita.

Usually bila kita mengangkat berat kita akan merasa sakit dan lenguh-lenguh di bahagian belakang badan. Bahkan dukung anak-anak kecil usia 2 tahun pun dah boleh menyebabkan sakit belakang. Ini kan pula bawak beg yang like askar bawa pergi dalam hutan or beg camping tu. Lenguh kot... Bayangkan orang yang balik kampung by public transportation tu mengendong beg berisi macam-macam jenis barang..terkadang sampai 3 beg sekali balik..

Tapi dengan adanya premium beautiful  ni dapat menyokong tulang belakang. Premium Beautiful mempunyai far infra red ray yang mampu melegakan kesakitan serta melancarkan peredaran darh. Lagipun #premiumbeautiful ni telah mendapat pengiktirafan dari pakar tulang belakang. Kainnya yang flexible sehingga 360° memudahkan pergerakan kita walaupun memakai Premium Beautiful ni.. And mempunyai 7 tetulang teknologi tinggi.. Tetulang inilah yang membantu mengurangkab masalah tulang belakang seperti bongkok, slip disc dan sakit pinggang.. So no robot walaupun kita di balut.. Sukakan????

Orite if rase nak try pakai #premiumbeautiful ni boleh hallo Dya at 0175399464...

No comments:

Post a Comment